Ben 7+3 tek yumurta ikizlerime hamileyim, şu an için riskli bi durumum yok ama bikaç kere namaz sırasında ani baş dönmesiyle bayılacak gibi olduğum için ve tüp bebekle yıllar sonra geldikleri için ben de oturarak kılıyorum.
Biz sebepsiz yere oturarak kılmıyoruz canım. Gönlünü ferah tut lütfen. Bebişleri sağlıkla kucağımıza alınca yine ayakta kılacağız inşAllah ❤️