Netdlxx Fatmanur3232 Ben namaz kılıyorum diye asla övünmüyorum ama kılmayana umursamayana cidden çok acıyorum. Namaz yok, abdest yok iman yok.. Ben elimden geleni yaptığım halde mezarda ne yaparım nasıl hesap veririm diye düşünmekten boğuluyorum. Allah imanlı kullarından etsin
maviserceli32 Fatmanur3232 oturarak kalabilirsiniz sorun olmaz. Bende bazen öyle kılmak zorunda kalıyorum. Allah kabul etsin
Mslm Valla canım ben de bazen oturarak kılıyorum genellikle yatsı namazırnda yemek de yiyince öyle bı şişiyorum ne egile biliyorum ne ayakta durabiliyorum kasıklarım faln ağrıyor mecbur oturarak kılıyorum Allah cümlemizinkini kabul etsin inşallah
Dilanburak Fatmanur3232 canım neticede isteyerek yaptığın bişey değil mazeretin var dinimiz geniş çok şükür bence her türlüsü de olur