Sksdmr10 canım 36+2 oldum bazen şiddetli bel ağrısı oluyo afedersin tuvaletimi yapsam bile bazen bebeğin hareketi tuvalet hissi yapıyo küçük tuvalet bu arada bi hafta önceki kontrolümde hafif sancılar çıkmıştı nişan gelmesi su gelmesi olmadı ama tatlı tatlı adet ağrısı var sağa sola dönerken aşırı zorlanıyorum çok hafif şeyler yemeye çalışıyorum geceleri mide ekşimesi ve tuvalete gitmekten uyuyamıyorum hayırlısıyla gelsinler inşallah