Medine_1992 ayyy evet valla ben bide 1 hafta öndeyim şaka gibi 😂 ya şeyi düşünüyorum canım sana da fikir sorayım biliyorsun puan ben memleketteyim evime doğumdan sonra gidicem. 3-6 ay kıyafette aldım biraz büyük olanları yıkamadan götürmek daha mantıklı gibi geliyor bana şimdilik sadece giydirip kullanacaklarımı yıkayayım diyorum sence nasıl yapayım