17+3 te ogrendim bacak arasini falan baya acti kiz dedi bacak arasinda 2 tane top vardi ama dudakmis onlar cok ilginc geldi genelde kizlarda iki paralel cizgi olarak görünüyor diyorlar ama hayırlısı kesin kiz dedi dgismez herhalde artık dr dan iyi mi bilcem 😊