ekin4 canım 13 haftamda kıza benzio dedi dün o doktora yine gittim 27 haftamda hayırlı olsun kız dedi ondan birgün öncede ayrı 2 çok iyi doktora gittim kendi kardeşimi 21 yıl önce doğumunu yapan doktora o ikiside erkeğe benzio dediler eğer kordon dolanmadıysa haftaya gel dediler hiç kız demediler ama bu direk kız hayırlı olsun dedi çıktım odadan bu niye hiç kordondan bahsetmedi diğer 2 doktor aynı şeyleri söylerken bu direk kız dedi artık cinsiyet kafam karıştı valla