Berfin_kycn Tgbbbb ben özele gidiyorm normalde göremedim malesef 😒okdr da merak ediyordm yarın gidecm bakalım
cnnkmrc Zehranur10 iyi bulup almissiniz bende 14+3 oldum haftasonu ebebek baktim hep kislik seyler vardi cok hevesleniyorum ama ne alacagimida bilemiyorum😊
Baharbal Zehranur10 benim ilki kız şimdi erkek bekliyorum çevremden erkekler kıyafetleri beren çok oldu ev kıyafet doldu sadecee emzik biberon VS alcam
Aygul01 15+3 ogrendim yani geçtiğimiz cuma. İlk gebeliğim☺️Oglum oluyormus..🥰o kadar duygulandım ki... Allah herkese hayirli evlat versin
Sebanur13 ekin4 Everett öğrendik🥰🥰14+5 te Doktor %80 erkek dedı değişir mi bilmiyorum ama bacak arasında bişey gosterdı 😁😁
Yaman Haftamda %70 kız dendi perşembe günü kontrolüm var gösterirse öğrencem kesinleşecek inşallah çok merak ediyorum artik🙂
713 Esemsu hayirli olsun.kesin ögrendiniz mi kız mi.bana da once bacak arasi boş kız dediler.sonra top gibi bisey gorduler.testis bu erkek dediler.sizin yorumunuzdan sonra acaba kız mi benimkide diyorum
Esemsu 713 bidaki randevum 24 subatta ayrintiliya giricem artik degisirse de o zaman öğrenirim ama sanmiyorum benimkinin apis arasi baya acikti net gördü yani erkek olsa belli olurdu diye düşündüm
Esemsu Sydylmz 18+6 oldum bugun 2 hafta sonra gircem ozel hastanede yapilacak.Ilk cocugumda arastirma hastanesinde yapilmisti aslinda dr um musade ederse yine orda yaptirmayi düşünüyorum ozelde ucretli çünkü