Siibeell ben 19 Eylül 2019 tarihinde evlendim Allah izin verirse Eylül’ün başında senem dolmadan işten ayrılcam evliliği gerekçe göstererek ayrılınca tazminat hakkım var. Baktım zaten şimdi tazminat hakkım yok net o. Doğum parasını alabiliyor muyum onu merak ediyorum ama bebek doğduktan sonra otomatik olarak hakkım oluyo diye düşünüyorum emin değilim