Serap0733 haticekaynar 5-5.5ayında başlarsan olur 8bıne yakın para alınıyor ama ben dogumdan sonra ıkı ay daha ssk devam etmeli diye biliyorm oyle demişlerdi
Siibeell Eşim muhasebeci benim dogumdan önce 90 gğnlük sigorta girişinizin olması yeterli benim sigortamı yeni başlattı ben şuan 10 haftalıgım dogumdan sonra çıkışım verilecek dogum parasını alabilcem dogumdan sonra devam ettirmenşz gerekmiyo
Ygmroglcn Siibeell doğumdan önce 90 gün mü yoksa 32. Haftadan önce 90 gün mü önemli canım ya kafam karıştı
Siibeell Serap0733 eşim öyle bişey söylemedi bana müşterilerinede sürekli dogum parasını konuşurken öyle bişey anlatmadı yarın tekrar bi sorarım
Siibeell Serap0733 yatıyomu sigortanız şuan ? Ben sabah eşime detaylı sorup size tekrardönüş yapıyım hani belki yeni kanun çıkmıştır dicem ama benim sigortamıda daha yeni geçen haftalardamı ne yaptırdı yeni söyledi daha
Serap0733 Siibeell yatıyor ben zaten öğretmenm ben arkadaşım için özellikle aradm oncesınde 90gun ssk ve dogumdan sonra ıkı ay devam etmeli demişti iş çıkışınız yapılmamalı yoksa alamazsınız dedi bilemıyorm🤷
Ozget Serap0733 bende ucretli öğretmenim uzerine basa basa sordum 32 ila 37 arasinda dogum iznine çıkmış olmaniz gerekiyo dediler... hani bizim maasimiz sigortamiz okul kapaninca kesiliyo dedim. Fark etmez 90 gun priminiz oldugu icin analik hakki olan dogum parasini alabiliyorsunuz dedi. Belkide 32 37 arasi izine cikikuyo ve izine cikilinca zaten 1 yada 2 ay daha yatiyo sigorta onunla alakalıdır...
Siibeell Serap0733 sgk işleri o kadar çabuk karar değiştiriyoki 2 güne bir kanun degiştiriyolar baya olmuş siz soralı değişmiş olabilir
wita haticekaynar calistigin yerde 90 gün sigortali gozukmen lazim 90 gunden sonra hak kazaniyon dogum parasini almaya ben işe girdikten 2 ay sonra hamile kaldim 32. Haftada dogum raporumu aldim sirkete verdim
wita haticekaynar toplam devlet 9000 tl para odüyor ama toplu degil bak makale var atiyim canm https://www.google.com/amp/m.haber7.com/amphtml/ekonomi/haber/2922347-2020-dogum-ve-sut-parasi-kac-tl
Serap0733 Siibeell hı bak olabilir bana öyle dediler şu an değiştiyse bilemem hatta arkadaşımın dogumdan sonra devam etti ve aldı
Birdanerkan Siibeell Merhabalar benim de şuan 16 haftalık bi gebeliğim var ancak evlilik sebebiyle tazminat alabilmem im Doğum iznimi 4 ay kullanıp istifa edicem Doğum parası alabiliyor muyum bilginiz var mı acaba. Yani tamamını kullanmam şart mıdır illa ki
Siibeell Serap0733 yok size verilen bilgi dogruymuş dogumdan sonra sigortanın devam etmesi gerekiyomuş onuda bazılarının sırf dogum parası için sigorta yaptırdıkları için bunun önüne geçilmesi içinmiş 🤗
Siibeell Birdanerkan hayır şart değil iznin tamamını kullanmak bende kendiminkini direk çıkışımı vericem yeterki 90 günü tamamlayın işsizlik alabilirseniz ona başvurun ayriyetten gününüz yetiyorsa
Siibeell Birdanerkan hem bu parayo isterseniz hepsini birden alabiliyosunuz diye biliyorum yanlış bilgide vermeyim ama bi arkadaşım istege göre oldugunu söylemişti
Arzuasil Siibeell mrhaba siz nekdr yatiriyorsnz mesela sgk icn asgari ucretmi yatiriliyo bilgi verirmsnz
Siibeell Birdanerkan yok öyle olmaz onların çıkartması gerekiyoda siz tazminat alıcam diyince dedim ben tazminatıda onlar çıkardıgı sürede alınıyo siz nasıl anlaşmalımı alcaksınız