Ben kızımdada demet hanıma gittim çok memnun kaldm ondan hala daha ondaym şiddetle tavsiye ediyorum 🥰 Fatma hanıma ilk zamnlar gittim hiç beğenmedm çok ilgisiz geldi banada herseyi sekreterine yaptryo söyletiyo flan hastayla pek muhatap olmuyo benim gözlemledigim bu yani 🤔