Pearly Kumsaln_annesi yılbasından önce normal 1360 tldı. Sezeryan dan tam emın değilim ama 700 tl dı dıye bılıyorum. Sımdı fıyatlar ne oldu bılmıyorum canm
Pearly Yusufakardes yılbasından önce normal 1360 tldı. Sezeryan700 tl dı dıye bılıyorum. Sımdı fıyatlar ne oldu bılmıyorum canm
Zynpth Pearly Pearly merhaba bende erzurumda yaşıyorum ömer beyr gitmeyi düşünüyorum memnunsunuz çok doktor dolandık bir sorunum yok ama Allah izin verirse ikizlerim olacak biraz daha tedirginim
Pearly Zynpth Zynpth merhaba hamıleliğimden berı gıttığım naıf bır doktor. Ben su anlık dedığım gıbı cok memnunum. Herhangı bır konuda hıc sıkıntı yasamadım ne zaman gıtsem hoca olmasına rağmen odasında buldum. Her gıttığım de halımı hatrımı bebegımı soruyor. Gece 12 ye kadar herhangı bır sorun olduğunda iletişime gecebiliyorsun( sukur ben hıc yasamadım ama onemlı bır durum bence). Ben de sızın gıbı cok arastırdım. Buralı olmadığım için Yabancı bır memleket doktor tavsıye edebılecek insan tanımıyorsun doktor tanımıyorsun hamıle arkadaslarım gıderken degısık doktorlara ben de gıttım yanlarında gozlemledıklerıme gore omer beye karar verdım. Doktorun içinıze sınmesı cok onemlı. Allah kolaylık versın🙏
Zynpth Pearly Teşekkür ederim bilgiler için gerçekten naif ve ilgili bir doktora ihtiyacım var ben erzurumluyum ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum tabi sağdan soldan duyduklarıma gittim çok memnun kaldım diyemem Allah sizede kolaylık versin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😊
Annesininmucizesi- Merhabalar bende erzurumdayım arastırma hastanesinde yar.doç Pınar hanıma gidiyorum şimdilik memnunuz çok şükür 😇
Gncplt Annesininmucizesi- onun ücreti ne kadar doğum ve muayene bide orda gamze hanım varmış o nasıl acaba bende üniye gitmeyi düşünüyorum
Yusufakardes Kumsaln_annesi canım whatsap guruplarında sıkıntı oluyor ya boşverin ama İnstagram grubu olabilir burda vatsapta birinin kocası bi arkadaşın numarasını alıp rahatsız etmişti o yüzden boşverin
Nesibetul Ben de erzurumdayım🙋♀️ 28+5 günlük olduk şükür. Fatma hanıma gidiyorum başından beri. Çok memnunum. Açıkçası biliyorsunuz ki çkk fazla seçeneğimiz de yok burda. Keşke başka özel bir kaç hastane daha olsaydı da biz de rahat rahat seçseydik.
Aslihan2 Bende Erzurumdaym hümeyra hanima gidiyodum gayet memnundum ama suan hamile degilim 2 ay önce kurtaj oldum simdide sanırım kimyasal gebelik yaşadım ve hala hasta olamıyorum 😔 bana da dua edin hamilelerin duası kabul olurmuş 🙏
Pearly Aslihan2 ıns en kısa zamanda hamıle kalırsın ve bebeğini kucagına alırsın canım. Rabbım ısteyen tum anne adaylarını bebişleri ile taclandırsın
_2prensesannesi_ Kumsaln_annesi Erzurum degil ama yakin yusufelindenim kontrollere ve doğuma oraya gelmek istiyorum devlette ilgi alaka nasıl doktor öneriniz var mi özel hastane kaç tane orda doktor oneriniz var mi banada yardımcı olursanız sevinirim 😊