Scherbatsky 38+2 günlük bende de. Amma hiç belirti yok. Sadece sağ bacağım uyuşuyor ağrıdan. Açılma olması için ne tavsiye edersiniz?
merininyavrusu Filiz_38 teşekkürler sizin de inşallah. Gelişim geriliği var ve önce bir haftaydı sonra iki haftaya cıktı. Bu da önemli riskler taşıyormuş. Bebegi besleyen damarda çentik de cıktı. Aslında alınması lazım bebegin ama doktorum 38 i de görsün dedi
Filiz_38 BurcuYeniAnne sunni sancı çok şiddetli zor ama inşAllah çektiğinize değer ve açılmanız olur doğum başlar. Çnkü bazı kişilerde açılma olmuyor kaç saat çekersen çek sancı dahi işlemiyor
BurcuYeniAnne Filiz_38 anladım inşallah artık 41 inçi haftaya giriyorum hala birşey Yok sizin kaçıncı Doğum
Bahar2 Aren1 39+6 olucak yarım saat sonra bende çok istiyorum arada bıçak gibi saplanan bi ağrı var devamı da gelmiyor inşallah sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza
mavipapatya BurcuYeniAnne Bende 41 haftalıgım ama hâlâ doğurmadım bekliyorum 😂 Sancımın gelmesini bekliyor doktor 10 gündür Ama tık yok 🤷♀️ Sanırım doğmak istemiyor bu bebişler😍
Filiz_38 BurcuYeniAnne kendi sancın olmayınca nolucak canım sunni sancı takılcak onunlada ilerleme olmazsa ki inşAllah olur yoksa sezeryan yani korkulsada olucak bunlar. Siz en iyisi hayırlısı neyse o olsun diyin 🙏
Nilay35 Aren1 ayni gundeyix sizin gene arada sancilariniz oluyomus dun bnm nst de hic sanci cikmadiii bnde biran once sagsaglim dogsun istiorumm
Fatmaerturrk Rahimde yumusamam var bebek kanalda acilmam yok 38im napcam her yerim agriyo cok bunaldım dogsun istiyorum artık tarcinli su falan iciyorum hurma yiyoyorum varmi tavsiyeniz
Aren1 Fatmaerturrk bende aynılarını yapıyorum canım yerleri falan hep çömelerek siliyorum merdiven inip çıkmak iyi geliyormuş onuda denicem artık ama bu göbekle zor insan nefessiz kalıyo
Mevr Fatmaerturrk benim de öyle yumuşama var bebek kanalda 39+2 olduk nst de sancılar yüksek ve sık aralıklı çıkıyor ama açılma olmadığı için ben hissetmiyorum 🤷🏻♀️ Squat ve ilişki önerdi bana ebe siz de deneyin isterseniz. Ne zaman doğacak bu ponçikler 🙄🥰
BurcuYeniAnne mavipapatya aynen ya Beni de doktor 10 gündür bekliyor . Yarın gidicem doktorunuz size be söylerse beni de bilgilendirir misiniz ?
Tusubasa Aren1 38+1 çarşamba sezaryana aliniyorum tabj kendi cabalariyla gelmeye kalkmazsa minnağim :)