Mdneeeozbkk BurcuYeniAnne bende 40 oldum bgun cnm bende okadar hareket ediyorum hurmalar yiyorum ama hâlâ tık yok bende korkuyorum gün verecekler die
akrky Aren1 38 den 40+3 e kadar 1 cm di açıklığım o gün 9 km yürüyüş yaptım gece 3 gibi sancılandım acile gittim 3 cm açıklık ile 40+4 de öğlen 2 de doğum yaptım
Aren1 akrky evet herkes yürüyüş çok iyi gelir diyo ama havada soğuk insan çıkamıyor ki sabahtan beri temizlik yapıyorum ile yarar diyen😅
Filiz_38 BurcuYeniAnne kendi sancın olmayınca nolucak canım sunni sancı takılcak onunlada ilerleme olmazsa ki inşAllah olur yoksa sezeryan yani korkulsada olucak bunlar. Siz en iyisi hayırlısı neyse o olsun diyin 🙏
BurcuYeniAnne Filiz_38 öyle dua ediyorum . Hayırlısı ile dünyaya gelsin yavrum sabırsızlanıyorum artık dünyaya gelsin 🤗😂
Aren1 Tusubasa maşallah canım benim ilk Doğum normal oldu 2. Doğum normal olsun istiyorum bebek fazla kilo olmadan yoksa sezeryan olabilir