Bktb abilgili mersin medikalpark a gidiyorum ben daha nst den ücret almadılar hiç. Sadece 130 tl muayene ücreti veriyorum içinde nst de dahil. Haftada bir gidiyorum diğer gittiğimde hiç ücret almıyolar kontrol diye. 10 gunu gecince alıyolar
abilgili Medine_1992 bazı özel hastaneler almıyormuş zaten canım, yani aslında mantıklı olan o, çok rutin bir işlem ama bazı isim yapmış hastanelerde bu durum var özellikle İstanbul’da🤦🏼♀️
Medine_1992 abilgili canım garip benim gittiğim hastanede çok iyi güzel ama paracı değiller yani 😘 muayne ücreti yükseldi bu sene ama doğum vs hep önceden anlaşılan fiyat şükür
Azrazerin abilgili istanbul özel hastane 40 tl di geçen sene hade bu sene 50-60 olsun😅 600 bazı şehirlerde doğum parası
abilgili Azrazerin medikalpark, yukarıda açıklamalar var okursanız anlarsınız fiyat farklarının sebebini.
Azrazerin abilgili anladım zaren herkes kendi yorumunu yazmış sizde ne yapacağınızı biliyorsunuz zaten bir daha aynı durumda tepki verirsiniz normalde muayene ücretine dahildir aslında ama sonradan ayrı ücretlendirirldi şimdide zamlanıyor ne yapıyorlarsa sanki 🤦🏼♀️ Cihaz kendi kendine çalışıyor
Ozgee11 abilgili bizim hastanede ücretsiz. Muayeneye dahil.bi yanlışlık var herhalde bence detaylı bi tekrar baktırın
abilgili Ozgee11 her seferinde ayrıntılı fatura alıyoruz, bu fiyat dediğim gibi bizim sigorta şirketimizle anlaşmalarındaki fiyat, sigortaya da danıştık, normal dedi🤦🏼♀️SGK ile daha uygun bir anlaşmaları var, biz de o yüzden NST’yi SGK ile ödeyeceğiz bundan sonra.
Mkylz abilgili medical park soyguncu bir şirket.. Birdahakine fatura isteyin faturada yazan karşılığuna bakın... Ve itiraz edin emin olun inanılmaz derecede düşecektir ücret.. Kime yedirirlerse kâr kârdır hesabı. Faturayı hemen vermeye de bilirler, mailinize isteyin. Daha sonrasında sağlık bakanlığı ile tehdit edin bedava bile yaparlar inanın 🤣
abilgili Mkylz her seferinde ayrıntılı fatura alıyoruz, bu fiyat dediğim gibi bizim sigorta şirketimizle anlaşmalarındaki fiyat, sigortaya da danıştık, SGK ile daha uygun bir anlaşmaları var, biz de o yüzden NST’yi SGK ile ödeyeceğiz bundan sonra.
Sudeeali abilgili floryada ki medikalpark hep fiyatları çokk fazla vallahi dün bende özel hastanede nst girdim 30 tl verdim
abilgili Sudeeali evet floryadaki medikalpark liv concept ve a sınıfı hastane diye geçiyormuş, fiyatları diğer medikalparklara göre de pahalı. Benim de doktorum orada olduğu için değiştirmek istemedim, artık son haftalar bakalım🤷♀️
Jasminixx abilgili istanbul reyap hastanesinde muayene 125 lira nst 30 lira gerçekten çok fazlaymış sizinki