Medine_1992 canım evet ya bizim özel sağlık sigortamızın nst için anlaşması o şekildeymiş, hastane de sigortadan para alma derdinde işte, hayır hiçbir şeyin olmasa nst’nin ücreti 250 TL imiş, bu da komik. Yani sigorta nasıl kendilerine bu kadar fahiş bir fiyat çekilmesini kabul etmiş, anlamadık. SGK ile ödeyeceğiz nsty’yi kalan haftalarda, o şekilde 66 TL çünkü. Böyle bir tutarsız durum işte. Tahlil olur bir şey olur diye sigorta teminatımız bitmesin diye uğraşıyoruz, neyse ki doğum teminatımız ayrıydı, o sabit duruyor doğuma kadar🙏🏻