Hayırlı günler herkese, ilk bebeğim ilk kaybim 23haftalik inanılmaz ağriyla düşükle sonuçlandı. 7 ay geçti şuan 6+4 haftaligim. Doktorum 14.hafta da serklaj yapicam dedi. Şuan önceki gebeligimdeki gibi bebeğimi kaybedicem diye çok korkuyorum. Okuduklarim yazdiklariniz biraz olsun içimi rahatlattı.