Esrelf Bukiii ay canım dikkat et ya yat sürekli ayağa kalkma. Bir sonraki gebeliğindede mutlaka 12. Haftada rahim ağzına baktır. İnş sağlıkla kucagına alırsın.
Busraaytac Esrelf canım ya benim rahim ağzımı doktor ölçtüğünde iyi orjinalliğini koruyor diyor serklajım vardı biliyorsun. Bende sürekli yatmalımıyım 2,5 yaşında kızım var onunla ilgilenmek için ayaklanıyorum. Ama pişmanda oluyorum sonradan bu kadar ayaklanmaktan bişey olmaz herhalde hiç iş yapmıyorum çünkü
Fatmab Busraaytac mrb . Ben de serklaj da oldum. 15. Haftamda suan 18 hafyayim. Bana doktor surekli yatmana gerek yok. Evdeki gunluk islerini yap fakat carsi pazar gezme dedi. Yani ben normal hayatima devam ediyorum sadece biyerlere gezmek için gitmiyorum
Esrelf Busraaytac canım şuan 27+3 teyim. Bende sürekli yatmıyorum bana bakacak kimse yok. Yemek yapıyorum. Evi topluyorum. Bulaşıkları makinaya yerleştiriryorum. Sen kendi rahim ağzının ölçüsünü takip et. Benim Şu zamana kadar en düşük 34 mm ölçüldü. Ona göre harket et. Benim çok oynak olmadığı için hareket ediyorum. Bana doktor dese ki 25 mm ben korkumdan kalkmam. Ben haftada bir defa asm ye iğne vurdurmaya gidiyorum. Evin içinde işim olmadığı sürece uzanıyorum , oturmuyorum. Şuanda 40 mm ölçüldü. Ki serkülaj atılmadan önce 2 cm açıklık vardı ve rahim ağzı 2.5 cm di.
Busraaytac Esrelf benimde serklaj yapılmadan önce rahim ağzım 30 mmdi ve açıklık vardı rahim ağzında serklajdan sonra hemen kapandı açıklık. İlk 27. Haftama kadar dikkat edicem çok fazla ayakta kalmamaya çalışıcam benim ikiz hamilelik birde. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza
Heycanlianne Esrelf oturmak yasakmı peki. Bende 23. Haftamda serklaj oldum bıgun 31+5 iz. Ben bir yemek yemeye birde tuvalete kalktım 30. Haftama kadar de bana kalk gez dedi pıhrı atar dedi ben korkumdan kalkamadım otur diyor bana ama korkuyorum ufak ufak odadan odaya geçiyorum oturmak zararlı olurmu
Heycanlianne Esrelf birde benim 2,4 mm de amaliyat oldum ben 34 gü amaliyattan sonra 1 hafta sonra kontrolde 37. İdi sonra 33 e süştü şimdi hala 33 mm yarın kontrol var bakalım nasıl durum da
Pinksmile Esrelf merhaba, serklajdan sonra arrtımı uzunluğu. Benim şuan 20 mm, serklajlı. Artar mı acaba?
Esrelf Busraaytac evet canım ikiz se daha çok dikkat et. Erken doğarlarsa bile yaşabileyecek kiloda olsunlar. Birde günlük 1 muz, 2-3 bardak süt, ceviz, kaşar peyniri, bal, 3 litre su tüket. Bebekler hızlı kilo alır önden gider.
Busraaytac Esrelf her gün muz kaşar peyniri mutlaka yiyorum iki bardak sütte içiyorum ara öğünlerde fındık badem ceviz yiyorum inşallah sağlıkla gelişirler. Seninde serklajdan sonra bebek bi yerde toplanıyor gibi oluyor mu. Bana geçen gün oldu panik yaptım hastaneye gittim nstye bağladılar sıfır sancı çıktı arada bir 25 oldu sadece
Esrelf Busraaytac bende son bir haftadır var kasılma ve bebeğin toplanması. Serkülaj sonrası olmadı. Benim nst de de sancı çıkmıyor. Ağrının sebebini mantara bağladım ben en son doktor herşey normal diyor.
Esrelf Heycanlianne ha canım otururken ayaktayken rahim ağzına basınç var ya ben o yüzden oturmuyorum. Birde ben sürekli yatmıyorum ya ev işlerinin bazılarını yapıyorum. Aykatayken oluşan o baskının etkisi oturarak arttırmıyım diye direk uzanıyorum. sen hiç kalkmıyorsan oturabilirsin bence. Birde haftanada maşaAllah. Darısı bizlere😊😘 rahim ağzın yine 3 ün üzerindedir içime doğuyor😘🤗dinlenmişsin o kadar faydasını görmüşsündür.
Heycanlianne Esrelf inşallah darısı başınıza 😘 zor gelsik bugunlere rabbim devamınıda nasip etsin inşallah. ELim yüregim de hep ilk gebeligim ve yeni evliyim aşırı korkuyorum ilk 1 ay hergün agladım hergün. Çok şükür bu zamana geldik ama tabi tahlike bitmiş degil. Bende oturmuycam artık 🙂 riske atmayım
Heycanlianne Esrelf bana doktorum 34. Anca görürüz dedi. Karnımda ve alt tarafta agrım var güzelce kurtulsaydık bi
Esrelf Heycanlianne ya Allah bilir. Durumumuz riskli ama nasipte varsa neden olmasın🤗 34 bile bizim için gayet iyi bebişte iyi bir kiloda gelirse🤗
Fkg freuze Benimde 16 haftalıkken düşük oldu şimdi hamileyim önlem olsun diye dikiş atıldı insanın içindeki endişe hiç geçmiyor ama pes etmeyin ya bismillah diye tekrar deneyin... benim şimdi 29 haftalık hamileyim inş 34/35 lere geliriz dikiş gerçekten işe yarıyor... sizinde olur pes etmek Yok
freuze Fkg İnşallah bu sefer bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz. Tekrar hamile kaldığımda 14-16hafta arası dikiş atılacak bana da bu sefer doğurana kadar yatmayı düşünüyorum. Yeter ki sağlıkla kavuşalım.
Esrelf Heycanlianne canım üzülme yatmaya devam. Dua edeceğiz bol bol bu gece kandil. Rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın. Elinizden geleni yapıyoruz gerisi Allah a kalmış. Üzülme canım. Üzülünce düzelmiyor kasılman olur. 😔
Esrelf Heycanlianne canım havuç suyu iyi geliyormuş. Birde 3-3.5 litre sıvı tüket. Kasılmaları filan önlüyor yeterli sıvı tüketmek.