Busraaytac Fatmab evet bende 20 haftalıkken oldum ilk ameliyatı olduğunda kanama bir hafta kadar sürebiliyor benim üç dört gün sürdü sonra bitti dedim ama bi kahve lekelenme yine gördüm oda bir gün bile sürmedi sabah oldu hemen doktora gittim ve bitti. Senin nasıl oluyor kanaman doktorunun haberi var mı bundan
Fatmab 27 mart ta oldum 3 nisan da konturole gittim.kanamam hala devam edio dedim.bakti alttan dikislerin normal dedi. Bugun 11 gun oldu.az once msj attim hala devam edio normal mi die ama henüz cvp gelmedi. Benim resmen kırmızı sekilde devam edio. Günlük ped takiyorum.sabahlari daha cok oluyo.oglene normal akıntı renginde. Tuvalette afedersin sildikçe peceteye gelio.tam bitti diyorum.sonra ped de görüyorum.
Busraaytac Fatmab sende bu şekilde devam ediyor olabilir sürekli aktif bir kanama değilse geçer stres yapma. İlaç verdi mi doktorun
Fatmab Busraaytac evet surekli degil cok şükür.ama işte endiseleniyorum.insallah normaldir. Antibiyotik vermişti bitti.serklaj oldugum gun proluton igne yapılmıştı.bir hafta sonra ikinciyi yaptırdım. Iki taneyle kestik. Suan gece yatarken progestan 200 ml lik fitil kullanıyorum okadar
Busraaytac Fatmab benimde kasılma şikayetim bitmedi bir hafta geçiyo karnım kasılıyo diye hastaneye gidiyorum nstye giriyorum sancı yok ne oluyor bende anlamıyorum. Psikolojik olarak çok yoruldum😞
Fatmab Busraaytac günaydın cnm. Ben de yoruldum ya psikoljik olarak artik bisey olcak mı diye çok korkuyorum . Bir oglum var 5.5 yaşında çok kardeş istiyo.yeni soyledik ona çok sevindi.insallah sağ-salim doğururuz
Busraaytac Fatmab aslında güzel düşünmemiz lazım ki herşey güzel olsun ama ben yalnız kaldığımda çok düşünüyorum. Benimde 2,5 yaşında kızım var onun hamileliğinde rahattım sizde ne sıkıntı olduda serklaj yaptılar
Fatmab Busraaytac benim ilk dogumum 36 haftalık oldu.kendikiginden rahmim açıldı acısız bir sekilde.hemen 10cm e ulasti açıklık.2 saattte dogum yaptim. Ikinci 24 haftalık yine agrisiz açıldı dogum oldu kizim 5 gün yasadi. Simdi bu gebeligimde dikiş atmazsak 24 ten once olur dedi.oyuzden serklaj oldu
Busraaytac Fatmab Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi yarabbim sen yardımcımız ol 🤲🏻
freuze 21 haftalık hamileyken acil serklaj yapıldı ve bir hafta sonra kasılmaların başlamasıyla suyum geldi ve bebeğimi kaybettim.13 gün oldu bebeğim gideli hala inanamıyorum. Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum.
Fkg freuze Benimde 16 haftalıkken düşük oldu şimdi hamileyim önlem olsun diye dikiş atıldı insanın içindeki endişe hiç geçmiyor ama pes etmeyin ya bismillah diye tekrar deneyin... benim şimdi 29 haftalık hamileyim inş 34/35 lere geliriz dikiş gerçekten işe yarıyor... sizinde olur pes etmek Yok
Bukiii Benimde en son geçen hafta 6 mm açıklığım olduğu söylendi ama dikişe gerek YÖK dediler Rahim uzunluğu iyi olduğu için e ben nerden bileceğim daha fazla açılmaya gidip gitmediğini 😞 hem devlet hastanesi baktı gerek YÖK dedi hem özel hastanede perinatolog ikiside gerek görmedi dikişe🧐
freuze Bukiii 6 mm den emin misiniz. 25 mm min altında olması tehlikeli. Benim 20 mm ye düşmüştü ve acil serklaj yapıldı
freuze Bukiii pardon yanlış anlamışım. Umarım daha fazla açılmanız Olmaz.sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🙏
Bukiii Esrelf 21 +4 teyiz biz , hayır hem devlet hastanesi doktoru gerek Yok dikiş iyiliği tartışılır dedi ,1 hafta sonra özel bi hastanede perinatolog muayene etti o da gerek YÖK dedi :/ ama ilerledimi aynımı hiç bilmiyorum 1 haftadır
Esrelf Bukiii ay canım dikkat et ya yat sürekli ayağa kalkma. Bir sonraki gebeliğindede mutlaka 12. Haftada rahim ağzına baktır. İnş sağlıkla kucagına alırsın.