Bizde de kan uyuşmazlığı var. İlk bebekte kanama olduğunda ve amniyosentez sonrası, ayrıca da doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre vuruldum. 2. De de şimdi kanamam olmadı diye 28. Haftada koruma amaçlı vuruldu bi de doğum sonrası bebeğin grubuna göre vurulacak. Benim Bildiğim her kanamada ve kanama riski olan işlemde(amniyosentez gibi) koruma amaçlı vuruluyor. Bir de doğum sonrası bebek +pozitif çıkarsa. Çıkmazsa doğum sonrası vurmuyorlar.