Kızlar kan uyuşmazlığımız vardı eşimle kaç gündür kanamam da vardı bir haftadır hastanedeyiz bir şeyiniz yok diyorlar baştan aşağı inceliyorlar ama sürekli sonra bunlar kan uyuşmazlığı için iğne vurdular ama gece uyandığım zaman sanki bildiğin afedersiniz ama adet olmuşum gibi kan akmaya başladı bu normal mi gebeliğimin 13.tam haftasındayım çok sağolun şimdiden♥️