@Eken Şöyle fikir ayrılığındalae kimisi hamilelik boyunca 1 kez vurulabilir diyor kimisi 3 ayda tekrar edilmeli diyor çünkü ben şehir dışında yaşadım olayı doktor kanama olduğu için vurmak zorundayım dedi, kendi şehrime döndüm doktoruma gitti. O da aynı şeyi söyledi iyi ki vurulmuşsun dedi aradan zaman geçti hastahane değiştirdim üstüne 2 farklı hastahaneye daha gittim kanamam olduğunda yine vurdular ve kanama geldiyse vurulmak zorunda dediler 5 ayrı doktor “kanama geldiyse bu iğne vurulmalı “ dedi en nihayetinde vurdurdum🤷🏻♀️