Asl_93 [silindi] dünyanın en mükemmel duygusu diyebilirim 😍 ilk iletişim kurduğunuz an aslında.. bence anneliğin de ilk hissedildiği an ☺️
Reyhann93 [silindi] benim tatlı yiyince dikkatimi çekti dikkatle takip ettim tek tarafta olunca bebiş olduğunu anladım 😊😊 16 17 de daha net hissederiz
Ecrinbzkrt Asl_93 bende o haftalarda hıssettım kıpır kıpırdı ama su ıkı gundur aZaldı hareketler arada oynuyo bır ıkı o kadar yarın 19hafta olucaz inş oğlusumla
MelisakayA Asl_93 bende 15+5 ama sadece bir kere uzun süreli damar atma gibi hissettim ondan sonra hiç hissetmedim Bi an önce hissetmek istiyorum 😍 bu arada benim kızım olacak
Asl_93 MelisakayA damar atmadan çok daha farklı bi şey hissettim ben canım bu gün üstelik aralıklı olarak 4 5 kere sanki böyle içinde balık var yüzüyor gibi böyle pıt pıt değişik bi şey tarif edilmiyor 😍🙈 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
Asl_93 Busrasalt hayır sanki böyle minik bi kelebek gibi balık gibi içinde hareket ediyor özellikle yemek yedikten sonra hareketleniyor 😍🙈
Canan_olg Valla 15. Haftada hissremeniz imkansız hele ki ilk gebelikse 19 da bile belki hissedersiniz ben şuan 21 haftalığım çok net belli hareketleri 🤗
Asl_93 Canan_olg herkesin karın yağ yapısı farklı doktorumla da görüştüm evet hareketleri olduğunu söyledi bazıları 14. Haftada hissederken bazılarınınki 25e kadar uzayabiliyormuş 😊 yani hissettiğim şeyler hareketleri usg ile onayladık 😍
[silindi] Deletedmom137 bendede oluyor arada ama bebek hareketimi emin olamiyorum canm 14+4 uz daha ❤️😍
Damla1995 Deletedmom137 gun icersinde tekrarliyorsa devmli harektleridir. Zatn seyrilme gbi olmuyor cok dha farkli
Merve_fatih Asl_93 biz de 18 haftalıkken hissettik 🥰 şimdi 21 haftalık olduk geceleri yatağa girdiğimde başlıyor minik cimcime uyutmuyo beni 😂😂😂