Bbsraa Asl_93 bende perşembe akşam farkettim vuruyor böyle sağ tarafimdan 😍 çok degiiskti heyecandan ölecektim. 20+0 da hissetmeye başladım 😍
Ozget Asl_93 bizde sizinle ayni haftadayiz ben arada boyle degisik seyler hissediyorum ama bebrk hareketimi kasilmamo anlamıyorum siz nasil bi his yasadiniz acabaaa
Asl_93 Ozget sanki küçük bi kekebek veya balık var gibi böyle içinde canım hareketi net hissediliyor seğirme gibi damar atması gibi değil. Balık suda nasıl yüzer öyle tenime deydiğini hissediyorum 🙈😍
[silindi] Deletedmom137 bendede oluyor arada ama bebek hareketimi emin olamiyorum canm 14+4 uz daha ❤️😍
Ozget Asl_93 benim en bastan beri hep lekelenmelerim oluyorr arada boyle biseyler hissediyorum ama hep korku var icimde acaba bebek mi yoksa bi sancimi diye... sanirim bebek baya buyuyunceye kadar hissedemeyecegimm 😊
Merve_fatih Asl_93 Allah'ım esirgesin yavrularımızı inşallah 😍bizde de aynı şekilde ama en çok da durgunlastigim zamanlarda artıyor hareketler 😃😃😃
Asl_93 Ozget inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım 🙏🏼😍 hareketlerini de inşallah kısa zamanda hissedersin ☺️
MS-2190 14 haftalığım bakalım ne zaman hissedicem çok heyecanlı 🙈bence hamilelik hayatın en güzel dönemlerinden biri 🤰
prensesim35 Asl_93 erken hissetmişsin maşallah bn ilk 17 de hissettim ikinci gebeliğim 15 te hissettim arada dürtüyo😂
Srhtzlyh Asl_93 16+4 filandık sanırım gün içinde bir iki kere minik pıtpıtlar oluyordu şimdi 19+2yiz bariz hissediyorum gün içinde. Vişne suyu içince daha çok hissediyorum hatta ayni yere 5-6 kez vurduğu oluyor. Çok minnoş duygular🤗
Srhtzlyh @7#7488164 ilk başlarda kaş göz seyirmesi gibi günde bir iki defa oluyordu. Sonra seyirmeler pıt pıtlara dönüştü🤗