Ayda maalesef 5-6 kere yediğim olmuştu 🤷🏻♀️ uzun zamandır yemiyorum ama canım çekse yine tutmam kendimi 😂 37+6 yım ve 7 kg almışım, bunun 3 kg su bebişim, şu hamburgerlerden dolayı daha fazla alırım zannediyodum.. Kan tahlillerimdede kötü bişey çıkmadı 🤷🏻♀️