Aysenisan ahh canımmm bence bir şey olmaz 18+3 deyiz biz ve adını vermeyeyim ama eşimle böyle ekmek arası şeyler üzerine bir iş yerimiz var orayı işletiyoruz kendime yemek yapmaya çalışıyorum ama yorgun düşüp yapamadığım gün mecburen ekmek arası burger tarzı şeyler sıkça tüketiyorum ve gayet sağlıklıyız diğer öğünlerde daha sade sağlıklı şeylerle dengelemeye çalışıyorum 🤗 bir kaç kereden bişey olmaz bence 🥳