Deletedmom138 Oznurrb kendi yapmalarına bişey demiyorum canım normal hazır alan her restoranın etinden daha güvenilir mc ve burger ikisindede yıllarca çalıştım kaliteli markalar tüketiyorlar
Oznurrb Deletedmom138 ben de güvendiğim derken ondan bahsetmiştim :) hangi etleri kullandıklarını bildiğim yerleri filan kastettim canım
Talentedmom Aysenisan Benim de arada nadiren canım çok çekiyor bebiş istiyor çok yemediğin sürece sorun olmaz
Ask_H Aysenisan canım el yapımı yesen daha sağlıklı sürekli yemedikten sonra sıkıntı olmaz diyorlar çok abartma arada çok canın istediyse ye canım birşy olmaz ondan
Sumeyye_g Aysenisan ayyyy bende çok severdim hele kola doktoruma sordum şükür bir problemimiz yoktu doktorum da yiyebilirsin abartma dedi bi kere kola içtim 2 kerede burger yedim sadece 32 haftalığız bi problem YÖK bende sağlıklı olduktan sonra çok kasmamak lazım her konuda sınırlandırmamk lazım canın çekiyor sa ye bi kere
M-o-r-58 Aysenisan nefsin kalmasın ben ne istediysem yedim. Aklımda kaldıkça o beni yiyor çünkü 😄 1 taneden birşey olmaz bence. Bende yemiştim aşırı istemiştim hiç dayanamadım valla kurallar falan amaannn...... 😊
Btyas34 sokomel anlıyorum. Sonuçta hamburger ve patates ayrılmaz ikili bana göre ve yorumumu kendime göre yapıyorum size göre değil :) ayrıca burada gidip sadece hamburger sipariş eden kaç kişi varki makul olmak iyidir
bilgihamile Aysenisan 35 haftaligim canm ne isterse abartmadan yedim bi sorun olacagini dusunmuyorum. Sadece sunu biliyorm burger kingden yiyecekseniz chickin royale yemeyin pismemis kanli et oluyor 😂 pismemis et olunca tabi bebege zarar oluyor falan yani 😂 ben kofte yedim hep ama surekli degl ayda 1 bazen cok cok olunca 2 🙈 sonraisnda pismanlik oldu ama bi 5 10 dk kadar
Mervettas Aysenisan valla canm en baştan 33.haftaya kadar yok onu yemeyim yok o zararlı aman bunda Palm yağı var diye diye hicbirsey yemedim şimdi bebek biraz zayıf ve benim bütün değerlerim altüst vaziyetteydi. Doktor direk beslenmene dikkat etmemişsin dedi. Şimdi 36+5 oldum ve ne bulursam yiyorum 3 haftada 480 gram almış ancak. Midende sorun yoksa ne bulursan ye abartmamak kaydıyla yok onu yeme bunu yeme Yapma çocuğa birsey olmasa bile kendinden gidiyor hep
Mervebekir Aysenisan ye gitsin canım afiyet olsun. Ben 4ay önce doğum yaptım. Haftada bir kez yiyordum nerdeyse
sokomel Btyas34 canı hamburger çeken biri sadece hamburger yiyip dönebilir. o yüzden patatese mecburmuş gibi yorum yapmıştınız. ben de ona istinaden yorumumu yaptım. patates yememe seçeneğinin olması şeklinde.
Cns33 Aysenisan bende canım ne istediyse yedım sakınılan göze çöp batar cok kasma. Yada cok istiyosan evde de yapabilirsin ben burger i evde kendim yapıyorum çoğu zaman
Ftmnrr Aysenisan ben hamile olmadan öncede evde yapmaya baslamıstım ve inan eşim dısarda yedigimizden hiç farkı yok hatt daga lezzetli diyor içindeki et güvenilir oluyo yanına kızartma yapıyorum yag defalarca kullanılmış yag olmuyo hersey ter temiz bu şekilde yapabilirsin
Busegulce Aysenisan ilk zamanlarda bende çok kısıtladım kendimi bir şey yemeden önce internetten 3-4 siteye baktım zararlı mı diye ama doktorum canının çektiği her şeyden azar azar ye dedi abartmadan yemekten birşey olmaz bence 🤗
Btyas34 sokomel Bir hamburger sadece et ya da ekmekten oluşmuyor. İçine eklenen soslar, katkı maddeleri , yanında yenen patates kızartması, kola, et ve ekmekten oluşan hamburgeri zararlı hale getiriyor. Bende tam olarak bundan bahsediyordum iyi geceler
Serap0733 Aysenisan ya ye canım nolcak ben de 4-5kere yedim vallaha canım çekince mayonez yemezsın olur biter:)