Pitircikk Biz az önce 25+6 olduk ❤️ Nefes darlığı ve bel ağrısı var bikaç haftadır 🤷🏻♀️ Bir de kızlar karnım büyüdüğünden sanırım 1-2 aydır kaşıntı oluyor sizde de var mı böyle bi durum yoksa endişelenmeli miyim bilemedim
mlkeengn Pitircikk Perşembe 25 haftalık olacağız bizde .. karnımda kaşıntı bende de oluyor büyüdükçe olmaya başladı
Yenianneadayi2208 hilal-ali32 çok şükür gayet iyi gidiyor.Yemeklerden sonra midem biraz kötü oluyor , kuyruk sokumu kemiğim ağrıyor ve bugün kasıklarıma iğne batıyor gibi sancı oldu.Ama bin şükür. 🌸🙏
Maymom Kızlar bende 24.haftanın içindeyim benimde kasık ağrım çok oluyo bazen korkuyorum noluyo böle diye ama rahim büyüyo ondandır diyolar bu arada sol tarafıma yatmama rağmen sağ elimde uyuşmayla uyanıyorum sizde de olan var mı böle?
Pitircikk Maymom Nadir de olsa bana da oluyor üstüne yatmadığım halde kol uyuşması, gece uyanınca biraz sallıyorum şekil değiştiriyorum geçiyor 😄
Sueda29 hilal-ali32 batmalarım var bebek kemiklenio ondanmı acaba.bide bebeğimi fazla hissetmemeye başladm :( 6 şubatı dört gözle bskliorm hem şeker yüklemem var hem kontrlm bnm kontrllerim ayda bir oluyor bir aydr bebeğimi görmüorm
hilal-ali32 Sueda29 Benimde öyle ya bir gün sakin bir gün gümbür gümbür etrafımdakiler büyüyor günlük 1 tekme atsa yeter diyorlar
M_agayeva 23+5olduk💙 gecələri uyuyamama bel ağrısı dışında bi şikayətim yok 25 mayis tahmini doğum tarihimiz
Serife3304 Biz de 25+4 olduk benim de mide yanmam ve bel ağrım çok oluyor onun dışında bi sıkıntımız yok çok şükür 🥰
Serife3304 Bi de göğsümden biraz fazla sıvı gelmeye başladı sizde de var mı aynı durum ? Kıyafetim ıslanıyor dünden beri
Kupik hilal-ali32 25+5 haftalığız oglum olacak ara sira bel agrisi nefes darligi gece yatarkende uyumuyor oğlum bazende sol kasik bölgesine yakın bi hassasiyet oluyor 14 kilo aldım karnım bi futbol topu kadar var 🤲💕🤰