kitapkurdu hilal-ali32 26.haftadayım grip oldum 😷 eşim yanımda yok 🥺 onun dışında bir şikayetimiz yok çok şükür. Bungğnümüze hamd olsun 🤲🏻
rjn7272 24+6 olduk bizde son bi haftadır grip ve öksürükle uğraşıyorum öksürüğe iyi gelecek bişey var mı acaba bebeğime bişi olacak DİE korkuym artık içim dışıma çıkıyor resmen😥
RedFlower rjn7272 siyah turpu oy bal koy içine altını del aksın internettende bakabilirsin bu tarife çıkan sudan iç tatlı kaşığıyla öksürüğe birebir
RedFlower 24+4 mide yanması bel ağrısı ve nefes darlığı var😝hemen hemen herkeste aynı şikayet galiba🤷♀️
mlkeengn Pitircikk Perşembe 25 haftalık olacağız bizde .. karnımda kaşıntı bende de oluyor büyüdükçe olmaya başladı