Asyaaafatih esraaa86 hayir canım olur mu öyle şey kullanın o pregestan sayesinde ben şuan 15 haftalığım. Lutfen basite almayın. Birde ben alttan alıyordum zor olsa bile kullanmak önemli
Sinemneset mrvkrs ben de kanama vs hiç bir şey olmamasına rağmen sadece kasık ağrısı olduğu için tedbir amaçlı verdi kesinlikle çok iyi bir ilaç gözen kapalı kullan dua et
ysmn27 esraaa86 asla öyle düşünme benim 8 haftalikken kanamam oldu düşme tehlikesi cok yuksek dedi progestan hap ve bide igne verdi 10 haftaliga kadar kanamam devam etti sonradan kanamam kahverengiye döndü 16+5 hamileyim ve bebegim cok iyi düşük tehlikem kalkti hapin ve ignenin cok faydasi var
ysmn27 esraaa86 benim 8 haftalikken kanamam oldu düşme tehlikesi cok yuksek dedi progestan hap ve bide igne verdi 10 haftaliga kadar kanamam devam etti sonradan kanamam kahverengiye döndü 16+5 hamileyim ve bebegim cok iyi düşük tehlikem kalkti hapin ve ignenin cok faydasi var
tugce67-67 mrvkrs tabiki iğneyse yaptır hapsa ya iç ya fitil olarak al. Ben iki defa geçirdim onların sayesinde durdu kanamalarım.doktor zaten zararı olsa verir mi hiç🤗
Burcuyildiz Gizem_37 merhaba, benimde kese etrafında kanama var, 5.haftadan beri, şimdi 14 haftalığım, hala geçmedi, lekelenme olarak geliyor, sizin tamamen geçti mi, bende geçeceği günleri bekliyorum
ysmn27 Burcuyildiz gecer inşallah lekeden korkma yavas yavas geciyo demektir o kanaman oldugunda biraz kalinti kalmis icinde onu atiyo merak etmee
Zynpbanu mrvkrs tedbir bizden takdir Allahtan. Bu nasil bir soru, tabiki doktor uygun gorduyse kullanmalisin. Benim 10 haftalikken kanama oldu ve progestan kullandim. Suan 36 haftalik olduk. Yani kullanmasa miydim. Tovbe tovbee
BusraDevlet83 mrvkrs Progestanin amacını biliyor musunuz? Progestan, progesteron hormonu içeren, bebegin rahime tutunmasını sağlayan yani düşük riskli ve erken dogum riski olan kadınlarda kullanılır. Ve birçok kadın kullanmıştır. Ben de kullandım. Lekelenme ve kanamalarda, kanama alanını yok etmek için kullanılır. Düsünmeyin, kullanın. Hem doktorunuz vermiş..
pamuk32 Honeyy canım bende haftada bir iğne kullaniyorum ama iğne olduğum yer çok acıyor top gibi kaldi dokunamiyorum oturamiyorum 🥴
Burcuyildiz Gizem_37 Bende kullanıyorum iğne haftada bir, daha önce progestan iğne kullandım hergün, sonra proluton depot, şimdi hem iğne hem ilacını içiyorum, darısı başıma
Burcuyildiz Bende kullanıyorum iğne haftada bir, daha önce progestan iğne kullandım hergün, sonra proluton depot, şimdi hem iğne hem ilacını içiyorum, darısı başıma