Burcuyildiz Gizem_37 Bende kullanıyorum iğne haftada bir, daha önce progestan iğne kullandım hergün, sonra proluton depot, şimdi hem iğne hem ilacını içiyorum, darısı başıma
Buse0911 mrvkrs ben fitilini kullandm kese altnda kanama bolgem vardi ve cok sukur1 haftada gecrdi iyi bir ilac bncede kkullanin