Kızım 1 yaşında, hemilelik testi yaptığım gün pozitif olduğunu gördüğümde bıraktım. 9 ay ne içtim ne yanımda içirdim. Kızım doğdu, sarılık oldu hastanede yattı, üzüntüden stresten başladım tekrar. 4 ay anca emzirebildim, sigara sütümü kesti resmen. İçip emzirdiğimde kızım emmek bile istemiyordu. Şimdi 1 aylık hamileyim yine bıraktım hemen. Fakat bu sefer bebeğimi uzun süre emzirmek istiyorum, rabbim izin verirse içmicem. Ama inanın kızımın kul hakkına girmiş gibi hissediyorum. 4 ay anca emdi yavrum. Lütfen ama lütfen içmek istediğinde bebişini düşün. Ona gelebilecek zararları Allah korusun