Rivadan tatlim varya evde olsam daha rahat olacagimi biliyorum ama mecburen calisan bi anne adayiyim. Ailelerimiz Allah razi olsun destek olmak istiyor ama biz kendimiz basarmak istiyoruz. Anne baba kardes haricinde cok sorun ve problemler var. Bizlerle ilgili degil ama ana babalarimiz hep problemler yani onlarin basinda var dertler. E insan ister istemez cok sıkılıyor. Ailelerimize cok duskunuz. Arti olarak esimede sıkılıyorum oda is yerinde cok zorlaniyor ama dayaniyor. Bende ayni sekilde işteyken surekli igrenc insanlarla karsilasiyorum ne ara diyorum bu kadar vicdansiz olmuşuz insan olarak. O sebeple sinirler alt ust oluyor. Annem bobrek hastaligini atlatti cok zor gunlerdi , allahim kimseye ve bize yasatmasin. E onunda stresi eklendi. Inan bunlar olunca zaten tukettigim o igrenc seye daha cok ihtiyac duydum. Bak valla bebegimi o kadar dusunuyorum ki Allaha sukur.maddi acidan sorunumuz yok ama manevi olarak hep bir problem. Bilirsin herkesin hayatinda buyuk kucuk sorun vardir. Bunlarda etki ediyor haliyle. Ama burada.kendime inancim artti insallah basaracagim. Tesekkur ederim canim uzun oldu biraz ama yazmak.istedim birden.