Irmaks mertinannesii dogru olanini yine sen bilirsin bende basta cok heveslendim herseyi almayi istedim snra mantiken dogru degil aldigimi giydiremiceksem geregi de yok dedim vazgectim bende....😊
mertinannesii 3 tne yenidogan zıbın 4 tne 3 ay zıbn 3 tne 6ay zıbın 5 tne 0-3ay 4lü takım aldım yeter o zmn kendme dur diyrm:) kaln battanye ince battanye kundak müslin örtü. Suanlık yeter herhelde bundan açsnraki alışverşm 3-6ay olacak yne 5 6 takm alsam yetr Canan9627 Kahve Irmaks
Kahve mertinannesii 0-3 ay en fazla 5 takım olabilir daha fazlası elinde patlar çok çabuk büyüyorlar 40 inda bazı ları olmuyordu inan
Canan9627 mertinannesii 2 tane hastane çıkışı ve 5tane 5li takım aldım bende yeterli olurmu bilmiyorum
Irmaks mertinannesii yeterli bence yine bi buyugube danis istersen ben arastirarark ilerledim ben 2tane hastane cikisi aliyorum snra 0 3 aylik bikac bisi gerisi ful aylara bolunulmus sekilde olacak yani hayrlisi artik
Arzuderinn mertinannesii hastane.cikisi yeterli ama 0-3 ayda bi 5 tane düşünün birde illa takım diye düşünmenize gerek.yok tabiki.
mertinannesii Arzuderinn Irmaks. Hastne cklı almyı düşnmyrm 0-3ay tek bulmak zor o yzden 5 tne takm aldm eldvn sapkası alt üst seklinde. 3-6ay da 5 takm alrm diye düşndm Irmaks siz nasl böldünz aylara kacar tne almayı düşnyrsnz fazla olsn istemiyrm acıkcası
Arzuderinn Irmaks hastane çıkışı kutusuna para veriyosunuz :) yeni doğan 5 li setlerden alıp 4-5 tane hepsine uyan 1-2 battaniye alsanız:) içlikler zaten 2-3 tl :)
Arzuderinn mertinannesii 5 takım yetmez malesef çünkü o kadar çok kirleniyor ki :( tabı gelecek hediyelerde olacak. En iyisi siz doğunca bakın ona göre tedarik edin garanti olsun
Fatmanur_yakup17 mertinannesii canım genellikle 3-6 Ay takımlarından al çünkü çok çabuk büyüdükleri için 0-3 Ay oluyor sana 0-1 Ay