mertinannesii merhaba;
hastane çıkışı iki tane al bence ama kesinlikle öyle 10 lu takımlardan alma. Tulum eldiven şapka olarak 3 lü takımlar var. İnan ki o üçlü takımlar işini çok rahat görür. İçine de yenidoğan zıbın alırsın rahat rahat işini görür. Zaten temmuzda doğum yapacakmışsın. O 10 şu takımlarda battaniye vs var hiç işine yaramaz. Ben 1 ocakta doğum yaptım, o 3 lü takım çok rahat yetti bana.
0-3 ay için de 4 takım az olabilir bence 6-7 tane alsan daha iyi. benim kızım aşırı kusuyor. Ya da ilk başlarda acemilikten bezi gevşek bağlayabiliyorsun kıyafetine kadar taşıyor. Günde 3 kere değiştirmen gerekiyor. Bebekten fırsat bulup sürekli yıkayıp kurutamayabilirsin. Benim kızım 49 cm doğdu. Hiç yenidoğan almamıştım hep 3 ay ya da 3-6 ay almıştım. İlk bir iki hafta büyük oldu gidip 2 takım yenidoğan aldım mecburen. Yenidoğanın ölçüsü 50 cm aklında olsun.