mertinannesii merhaba bende haziranda doğum yapacam 3,5 tane zıbın ve alt olarak 0-3 aldım bi kaç da takım olarak aldım
geri kalanını 3-6 , 6-9 olarak alıyorum çünkü çok çabuk gelişiyorlar çevremdeki arkadaşlar kilosu normal olarak doğup 0-3 kullanamadığını etiketiyle kaldığını söylüyordu o yüzden bende dar olcağına geniş olsun kullansın diye düşündüm sıkışırsam şayet farklı bir durum da söz konusu olursa alırım 🤗