Biz 37+4 olduk 67 ile başladım ama şu an 84 olmuşum ayy nasıl stres oldum bende resmen 20 kilo🙄 nasıl gider bilmiyorum moralim çok bozuldu e yemesm de olmayacak zaten bebekte gelişme geriliği var dediler ondan dolayı çok yedim ama doktordan doktora değişiyor. Dün başka doktora gittim herşey yolunda kilosu da iyi dedi şükür😒 diğer doktora sınır oldum onun yüzünden bir ay boyunca bebek gelişsin diye çok yedim🙄 ah ah ama tavsiye benden gelişme geriliği yada bebekte kilo problemi varsa muz, yumurta haşlamasi, ballı süt çok kilo aldırıyor Allahın izniyle. İnşallah aldığımız kiloları veririz ya🤪