Bende aynı dertten muzdaripim 😌 15. Haftadayım dün doktorda tartıldım 1 ayda 5 kilo almışım, ne yaptın sen kendine dedi çok kızdı. Ağzına koydugun her şeyi yazacaksın dedi, haftaya geldiğimde bakacakmış. Baya moralim bozuldu benimde YouTube’tan falan beslenme programlarına bakıyorum. Bir de yürüyüşe başlayacağım. Gerçi havalarda soğuk ama yapacak bir şey yok, kilonun hiçbir faydası yok hatta zararı var. Dikkat etmek lazım 😞