Kızlar ben 63 kilo ile hamile kaldım ve çok düzenli beslenmeye gayret ettim ama artık edemiyorum herşeyi yemek istiyorum çok sık acıkıyorum çok ve dolu dolu yiyorum başlarda birşey olmuyordu her ay 1 kilo ile geliyordum 13 gün önce tartıldım 70 kilo geldim bugün tartıldım tam 76 kilo olmuşum çok moralim bozuldu ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı??