Nesoo Duygu20 ben daha doktora gitmedim canım. Kötü birşey çıkarsa üzülürüm. Zamanını biraz geçireyim dedim. Haftaya 5 haftanın içine girmiş olucam o yüzden kese için o zaman gidcem
Yunusm123 Nesoo bende de hafif göğüs kasık agrisi dışında hiçbir belirti yok korkuyorum acaba bi terslik mi var diye
Zlis11 Yunusm123 Canım her insanin belirtisi farklidir zaten 6 7 haftadan sonra bulantilar falan ortaya cikiyormus genelde ben de 5+3 um benimde ayni sadece agrı
Nesoo Yunusm123 senin kaç hafta kaç günlük oldu canım. Hamileliğimi öğrenmeden önce daha çok belirtim vardı. Bide ikinci kez kan vermeye de gitmedim ben
Gurseda SedaAkda 7+5 haftalik hamileyim bende. aramiza hosgeldin canim Rabbim saglikli sihatli bir sekilde kucagimiza almayi nasip etsin insallah butun anne adaylarina ♥🤲
Dilaam SedaAkda merhaba bende yeni katıldım gecen hafta cuma öğrendim bebişi önümüzdeki hafta için randevu verdi doktor daha ne kadarlık onu bile bilmiyorum 😀
uras ebruokur sizinle ayniyim bende ve bugün ilk kez bu kadar mide bulantısı hissettim bende.biraz uzandım uyuyunca geçti.onun dışında kasiklarim çok gergin ve biraz yorulunca hemen ağrıyor.sizde de oylemi
Zlis11 Uykucusirine Bana corasprin folik asit verdi bide progeston. Ilk 3 ayda dusukler cok oldugu icin onlem amacliymis progeston. Corasprin de kan pıhtılaşıp bebege kan gitmeyince yine dusun olabiliyormus o da kanı sıvılastiriyor düşügü onluyormus
Duygu20 Aslannnn hayirli olsun keseyi gordumu doktor bende 4 haftaligim bide saglik ocagina bildirdin mi
Olcygmse uras bende sizle ayniyim yorulunca Karnım geriliyor ve kaburga batması gibi birsey oluyor sizede oluyor mu bide içerde bişeler atıyor gibi oluyor
ebruokur uras bende bugün sadece aşırı mide bulantısı vardı 2 kere koşarak lavaboya gittim nerdeyse sadece karnım da ağrı hissediyorum oda midem bulanırken zorlandığı için düşünüyorum