Olcygmse evet canim oluyor bunlar ilk gebeligimdede oluyordu ama yatinca geçiyordu şimdi 4 yaşında oglum var onunla ilgilenecem diye ister istemez yatamiyorum o yuzden biraz daha fazla ağrıyor gibi oluyor.en iyi bu donemde dinlenmek kizlar mümkün olduğunca yatin 😊 siz kese içinde bebeği gördünüzmu ben geçen hafta gittiğimde sadece keseyi gorebildik