SedaAkda Arkadaşlar aranıza yeni katıldım programı da çok beğendim kaçıncı haftalardasınız ben daha çok yeniyim
Tgbabsra SedaAkda bende yeni hamileyim yarın 7 haftalık olacam inşAllah bulantı sıfır halsizlik ten bıktım
CeMelike SedaAkda 8+4 oldu benm de 😍 ama fikir olarak hala yeni gibi geliyo alışamadım ama aşırı büyük bir mutluluk 👍🏻
Hazal_altk 11+4 haftalık herşey yolunda çok şükür hafif mide bulantıları oluyor ama ilk defa bu sabah kustum umarım ilk ve son olur 🙏
oglumveben Hazal_altk merhaba benimde 11+4 2 li test ve cinsiyet hakkında bişey dedi mi acaba dontorun canım
Nesoo Papatyali canım ağrın var mı benim sadece sol kaşığım ve bacağım çok yorulunca ağrıtor. Neden başka ağrom yok. İştahta değişme yok mide bulantısı yok bebek iyi mi diye çok merak ediyorum
Duygu20 Nesoo bende seninle ayni gidiyorum canm bnmde kasik agrilarm var doktor bu normal dedi 1400 cikti degerim kese goremedi daha senin gorundumu bana haftaya gel bakalm keseye dedi
Masum Nesoo merak etmeyin benim bulantılarım 6 hafta başladı ama herkeste olacak diye birşey yok belki rahat geçirebilirsiniz
Yunusm123 Nesoo bende de hafif göğüs kasık agrisi dışında hiçbir belirti yok korkuyorum acaba bi terslik mi var diye
Papatyali Nesoo Canım daha çok minik zaten agrılarda kişiye göre değişiyor benim çok nadir adet sancısı gibi oluyo bide bel ağrısı onun dışında göğüslerimde falan bi değişiklik yok mesela 🙈
Kajimeraa 11+5 benim de 😊 Sabahları mide bulantılarım şiddetli günün ilerleyen saatlerinde azalıyor sadece aç kalırsam bulantım yoğun oluyor
Duygu20 Uykucusirine bende sizinle ayniyim bnm hesaplarima gore 5+3 ama doktorum 4 haftalik dedi kese goremedi haftaya gidecegm keseyi gormek icin siz gordunuz mu
gzd92 Duygu20 bende dün gittim değerim 178 çıktı 4 haftalık dedi bnmde sata göre 5+1 senn değerin kaç canım
Nesoo Duygu20 ben daha doktora gitmedim canım. Kötü birşey çıkarsa üzülürüm. Zamanını biraz geçireyim dedim. Haftaya 5 haftanın içine girmiş olucam o yüzden kese için o zaman gidcem