Merveeex zeytin tüketmem çok fazla ama.ne farkettim biliyor musun.En geç 6 da yemek yediğimde olmuyor. Ama aksam 8 den sonra yersem cok fazla oluyor. Gel de mideme laf geçir.acikıyorum ben .bi de geceleri hep ayakta olunca ister istemez biseyler yiyesi geliyor insanın ya.midem bulanıyor çok aç kalınca.