2 aydır yatak odasında yatmıyorum 🤨 içerde koltukta yatıyorum çünkü sırtımı koltuğa dayıyorum ve bacağımın arasına yastık alıyorum .Sol tarafıma doğru uyuyorum hep .Kalçam uyuşunca bir yastık daha alıp sırtıma koyuyorum ve hafif dik pozisyonda yatıyorum .Sonra tekrar sola dönüyorum sonra tekrar tekrar derken sabah oluyor 😍