Erken doğumu hafife almayalım doktor ne öneriyorsa kabul etmekten başka yapacak bişey yok 31haftalık prematüre annesi olarak söylüyorum bunları hastane süreci çok yıpratıcı. 2 ciğer geliştirici yapıldığı halde 1 aylık hastane sürecimiz oldu, 3 yıl önce yaşadım Bunu fakat hala bugünki gibi acısı.. şuan yine 31 haftalığım korku içindeyim herşey yolunda olduğu halde :(