Fatmakulter 2 gün önce 33 haftalik arkadasim dogum yapti, bende 29 haftaligim Nst de sancım çıktı ben hissetmiyorum bikac saat sonra suyum geldi hastanede yatiyorum şuan heran doğum olabilir, yani doktorunuz yatiş verdiyse siz neden çıktınız o sancilar kasilma yapacak siz hissetmeyeceksiniz ve bi bakmışsiniz açilmaniz var sağlıklı bir karar degil bence evinize gitmeniz tabii size ve doktorunuza kalmış