Fatmakulter 2 kere gittm devlete suriyeliler vardi yani cok pisti buraninkinden bahsediyorum genelleme yapmiyorum ama midem almadi malesef. Ve ikgilenmiyorlar ilgilendikleri cok farkli kopekmisiz gibi davrankyorlar esim kavga etti oylelikle bir daha gitmedik. Ilk gidisimde de bebegimi almalari gerektigini dis gebelik oldugunu soylemislerdi. Suan kocaman oldu dogdu dogacak yani 35 hafta dusunseniz ya ya aldirsaydim.. Devlet hastanelerine pek guvenim kalmadi malesef. Ki en yakin devlet hastanesi bana sehir hastanesi ankara oda 1.5 saat uzaklikta.. Agrim geldiginde gidicem ama iste kendi doktoruma giderim muhtemelen tesekkur ederim yorumunuz icin