Kifayet Bende 34+2 yim kızçem olacak inşallah😊 dışarı çıkmaya korkuyorum çünkü çok çabuk yoruluyorum kemiklerim çok ağrıyor başkada bir sıkıntım yok Allah a şükür😊 Mart 2 doğum düşünüyoruz sezeryan ilkide sezeryandı çünkü evimi temizlemem lazım herşey gözümde büyüyor Allahtan kız kardeşlerim var onlar bana yardımcı olacaklar☺️ bugün kıyafetlerini yıkadım ütüledim artık yavaş yavaş bavulumu hazırlamayı düşünüyorum😊