@Kifayet 33+5 zaman geçmiyor 35 te kontrolüm var eğer gelişimi normal ve herhangi bi sıkıntı olmazsa Şubat sonu alsın istiyorum 37-38arası oluyo. İnşallah bu gidişimde tarih belli olur çorabımı bile giyemiyorum göbek acayip büyüdü. Nefes alamamak tuvaletten başka bi aktivite yapamamak ne ayakta ne oturarak nede yatarak rahat edememek ne zormuş. Bütün bunları yapabilmek bile öyle çok şükür gerektiyormuş ki. Hayırlısıyla kucağıma alıp öpmek koklamak onunla uğraşmak istiyorum artık🤱🏻 Allah hepimize hayırlısıyla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah🤲🏻