Ne kadar meraklıymışsınız , arkadaşlar hiç müge anlı izlemiyorsunuz sanırım. Anne var anne var. Herkes malesef cok sanslı olmuyor kimseyi yargılama hakkınız yok. Hepiniz de polyanasınız bakıyorum. Basınıza gelmeyeceğine eminsiniz ya ondan. Gerçekten pes pes diyorum 😀