kitapkurdu Esr36 ben de 21 yaşında üniversiteyken annem aradı hamileyim diye o kadar mutlu olmuştum ki küçük kardeşim olacak diye. Siz neden böyle tepki veriyorsunuz anlamıyorum. Keşke annem düşük yapmasaydı da kardeşim doğsaydı benim dünyam olurdu. Hakkınızda hayırlısı olsun. Sitem etmek yerine annenizin psikolojisini düşünün lütfen 🙏🏼 Kimin ne dediğini umursamayın
Zeyneptoprak Btln valla benim annem nişanımda 2.5 aylık hamileydi mutluluktan ağlamıştım ben düğünümde 2.5 yaşındaydı belki aynı babadan olmadığı için yadırgamışsındjr mesela bak şimdi sen annenle küstün annenin tek dayanağı en küçük kardeşin 😉
Grisayfa Btln kendini boşa yorma geçen gün bende bambaşka bir konuda post açtım insanların ne yaşadığını bilmeden yorum yapmalarını üzülerek izledim. Maalesef burda bir kınama timi var ve ne dersen de aynı şeyleri yazıp duruyorlar. O yüzden kendini hiç açıklamaya çalışarak yorma ne yaşadığını sen biliyorsun
BusraDevlet83 Esr36 Keşke benim de annem o kadar genç olsa da hamile kalsa.. İnsan olmayanı istiyor her zaman. Bence güzel bir serüven sizi bekliyor; çoğu kişiden farklı ve birlikte büyüyecek kardeş ve torun 🙂 Her daim pozitif olun derim ben .
Fesum Esr36 Güzel bir durum , ikinize de sağlıklı hamilelikler ♥️♥️ Sağlıkla yavrularınızı kucaklarınıza almayı Yüce Allah cc nasip etsin . Yaradan O cc . Yüce Allah cc yaratmayı murad etti mi bize de hamdle şükürle O’na cc tevekkül etmek uygun olur . 🌷🌷
Toprakkkk Saass aynı durum bizde de olmuştu😄 ben 18 yaşındayken annem 39 unda kardeşimi doğurmuştu ben ilk öğrendiğimde çok sorun çıkartıp anneme tavır almıştım doğunca da annem sağlık sebebiyle hastanede yatmıştı 20 gün ben bakmak zorunda kalmıştım Annesi gibi olmuştum annemden daha düşkündü bana bir buçuk yıl önce kaybettik annemi ondan bize kalan en kıymetli şey gözümde hiç büyümüyor kendi çocuğum gibi...
Saass Toprakkkk allah rahmete eylesin , bizim için de öyle sanki kardeşimiz değil çocuğumuz gibi benim küslüğüm ilk gün geçmişti 🥳😀
Hzr_7714 Esr36 Bence cok yanlis dusunuyosunuz misal benim annem 29 yasinda dul kaldi ozamanlardan beri anneme evlen derim ben engel degilim bunu hissetsinki eger karsisina oni cok mutlu edebilcek biri cikarsa cocuklari yuzunden kendi mutlulugundan vazgecmesin diye. Simdi cikip evlenicem cocukta yapicam dese arkasinda dururum. Cunku herseyde bir hayir vardir. Cocugunda yasla ilgisi yok bence insanlar konusur diye dusunuyor herkes.. Ama insanlar hep konusur. Biz erken evleniriz erken hamile kaliriz ne aceken vardi olur . Bebek konusunu erteleriz olmuyor olur.. Gec evleniriz neden evlenmiyo acaba veya evde kaldi olur.. Yani insanlar heeerzaman konusur kulaklari tikamaliyiz. Sizde hamilesjniz ve annenizin depresyona girmesine vesile olmayin bence ona destek olun abla olarak . Hayirli olsun bence guzel bir haber 🙏😍❤
derya_diyebiri Esr36 bence bu kadar sert tepki vermeyin . Hem anneniz hem de şuan o da hamile olduğu için çok daha fazla duygusaldır kalbi kırılmasın . Eminim ki o da kendi kendine utanmıştır kötü hissetmiştir .ama Allah nasip etmiş . Ablamla kardesjm arasinda 15 yas Kardeşimle benim aramda 11 yas var . 38 yaşındaydı annemde . Çok utanmıştı . Herkes bu yaşta ne çocuğu diye eleştirmişti .ama şuan hepimiz iyi ki doğurmuş diyoruz. Ablam da bende üniversiteyi başka bir şehirde okuduk sonra evlendik derken kardesim kaldi anneme can yoldaşı
2kezanne Esr36 gecen gun muanede benim önünde anne kizi nstye gonderdi dktr😂 olsun napican hayırlısi olsun artik
Annnnneeesss Btln okuduğumu anlayacak kdr aklı başında bir insanım. Siz yazdıklarınızı idrak edemeyecek kadarsanız. Başka sebepletden dolayı görüşmüyor da olabilirsiniz dedim. Siz benim yazdığımı iyi okuyun. Sırf bilerek çocuk yaptı diye anneyle görüşmüyorsanız iyi kise görüşmüyorsunuz. Annenizinde böylelikle kafası dha rahattır snirlendim şuan usluba bak
Seymen1905 Bu postları her gördüğümde merakla cevapları okuyorum ben 30 yaşındayım eşim 44 yaşında eşimin 2.evliliği ilk evliliğinden bi tane kızı var 21 yaşına girdi ve benim hamile olduğumu öğrendiğindn beri benimle konuşmuypr hatta görmek istemiyor o kadar çok zoruma gidiyo ki çok üzülüyorum keşke diyorum onun anneside ben olsaydım benim ilk evliliğim bu arada ve severek evlendim.ama eşimin kızını hala da çok seviyorum umarım benimle görüşmek istemese bile kardeşini sever daha üniversite öğrencisi belki arkadaşlarından utanıyordur anlıyorum onuda ama inşallah bi gün o da beni anlar
Annnnneeesss Seymen1905 benim annem babam ayrıldı . Babam başkası ile evli çocukta yaptı çocuğun yüzünü dahi görmedim görmem de. İleri de karşıma çıkıp ablamı tanımak istiyorum derse açık açık söylerim ben sana ablalık yapmadım yapmam kağıt üstünde babamın diğer karısından olan oğlusun diyorum. Ama tabi ki asıl sorun babamın annemi aldattığı kadınla evlenip çocuk yapması benim tepkim bu yüzden ama insan gibi ayrılıp başkası ile insan gibi evlenseydi ve çocuk yapsaydı ben o zaman ablalık yapardım. Bizde ki durumda biraz şartlar farklı ama sonuç ne olursa olsun çocukların bir suçu yok bununda farkındayım insan dünyaya gelirken anasını babasını seçemiyor maalesef
Prenses001 Seymen1905 sizin üzülmenizi gerektiren bir durum yok sizin yaşınız daha 30 ve ilk evliliğiniz 21 yaşındaki bir kız sizin çocuğunuzun olmamasını istiyor diye sakın üzülmeyin hiç bir mantıklı cevabı olamaz çünkü 21 yaş az bir yaşta değil burada 21 yaşında 2. Kez anne olan arkadaşlar var yada ilk bebeğini bekleyenler ve bende 21 yaşında ilk bebeğimi kucağıma aldım bence biraz saygılı mantıklı ve olgun düşünmeyle alakalı onun ki şımarıklıktan başka bir şey değil. Arkadaşlarını mı dert ediyor sizin ilk evliliğiniz ve yaşınızın genç olduğunu tabikide anne olacağınızı söyleyebilirdi arkadaşları onun gibi tepki vermezde. Kendi anneside anne olmasaymış o zaman böyle bir tavır alması sizi zaten hiç kabullenmediğini gösterir. Benimde annem babam ayrıydı babam 2. Kez evlendiğinde ben 16 yaşındaydım liseye gidiyordum ve çocuklarının olmasını canı gönülden istiyordum bu insan üniversiteye gidiyor diyorsunuz daha mantıklı düşünmesi gerekirdi ortada abes bir durum yok bu iyi niyetle ve kabullenmekle alakalı tamamen diye düşünüyorum.
ktnzehra49 Esr36 aynı durumu 2 ay önce bemde yaşadım canım ilk başta çok tuhaf karşıladım çok şaşırdım bende 21 yaşındayım ama benim annem 36 yaşında ben 4 atlık hamileydim annem yeni 1 aylık babam istemediği için bi kaza sonucu olduğu için özel bi hastanede henüz kalp atışları yokken 5 haftalık olur olmaz aldırdılar ben çok etkilendim hani benim yüzümden mi diye babam hayır alakası yok diyip yasak olduğu için özel hastaneye 4 bin tl verip annemi kürtaj ettirdi şuan annem babama dua edip duruyo asla uğraşamazdım çocukla diye tabi zamanla o şuçluluk duygumdan arındım çünkü gerçekten benimle bi alakası yoktu şimdi torunlarını bekliyolar bende 27 haftalık oldum çok şükür 😅😊😊
Sariiannee Btln Nesi kötü kardeşin olacak ben çok mutlu olurdum.Neden içinzde böyle kötü düşünceler var ki
Sariiannee Btln Kitap yazılacak bir şey yok.Sizi nasıl doğurduysa kardeşinizi de öyle doğurabilir,hakkı var. Sizin kızmak gibi bir hakkını yok ,kaç yaşında olursa olsun isteyen istediği yaşta doğurur.
ktnzehra49 Btln sanırım kimse sizin ne yaşadığınızı bilmeden kendi düşündükleriyke yorum yapıyolar haklı olabilirsiniz belki kötü şeyler yaşamış olabilirsiniz ama sizin ilk yorumunuzun ucu çok açık sadece anneniz hamile diye görüşmediğiniz anlaşılıyo yorumlara çok sert tepki vermeyin isterseniz 😊😊
Hilallsen Btln gerçekten saçmalamışsınız. Olabilir hamile ne var bunda. Resmen ergen tripleri yaptığınız. Bence kadın haketmemiş bunu
Hilallsen Esr36 bence hiç kötü bir şey değil. Benim annem böyle bir durumda olsa ona destek verirdim yanında olmaya çalışırdım. Sonuçta yaş olarak büyük ve hamileliği bizimkilerden çok daha zor ve riskli. Her türlü yanında olun bence çünkü çok daha çabuk yorulacak hali dermanı olmayacak. Bence olumsuz düşünmeyin ve şafkat gösterin. Ne güzel hem çocuğunuz hem kardeşiniz olacak çifte mutluluk bence🥰🥰
Seymen1905 Annnnneeesss evet sizin kötü olmuş Rabbim kimsenin başına vermesin benim oyle değil eşimin ilk eşi boşanmak istemiş başkasıyla evlenmiş ben eşimle tanıştığımda 10 yıl önce boşanmışlardı onlar ve kızıyla aramızda çok iyiydi çünkü o daha çook küçükken annesi terk etmiş annelik yapmamış ben ona hep abla gibi yaklaştım çünkü o yaralı bi kuştu benim gözümde halada çokkk seviyorum onu ama bende bi evladım olsun istedim hep sevdiğim adamdan en azından yarın öbür gün mezarımı sulayacak bi evladım olsun istedim ama malesef kızı kabullenmiyo olsun o iyi olsun yeterki ben onu uzaktan da görsem yeter kader işte keşke hiç anne babalar ayrılmasada olan çocuklara olmasa